პროექტის სახელწოდება: ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა)1-2-წინადადებით: მოსწავლეებმა
გაარჩიონ ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების საგნები.
პროექტის მიზნები: შეძლონ თვისობრივი რაოდენობის-ვიზუალური მასალის შეგროვება. ყოველივეთი მოვაწყოთ ელექტრონული პრეზენტაცია.
მოსწავლეთა ასაკი: 6, 7, 8.
ვადები/ხანგძლივობა: 5-6
დღე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
ჩამოუყალიბდეთ ურთიერთთანაშრომლობის უნარი, იმუშავებენ ჯგუფებში
აზრის დასაბუთებით, ჩამოუყალიბდებათ მზრუნველობითი დამოკიდებულება ცოცხლი ორგანიზმების
მიმართ.
პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები: რვეული, საწერკალამი, ფლომასტერი, ფორმატის ქაღალდები, ფერადი
ფანქრები, ფურცლები, წებო.
ტექნიკური მასალა.
კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.
პროექტის მსვლელობა.
(ძირითადი აქტივობები).
1-დღე.1-აქტივობა.
მოსწავლეები ვირჩევთ პროექტის თემას.
2-აქტივობა. კლასს
ვყოფ 3 ჯგუფად. ვაძლევ დავალებებს.
1- ჯგუფი.
სახელძღვანელოდან ამოიღონ საჭირო ინფორმაცია, ცოცხალ ბუნებაზე.
2- 2-
ჯგუფი. სახელმძღვანელოდან ამოიღონ საჭირო ინფორმაცია არაცოცხალ ბუნებაზე.
3- ჯგუფი. ინტერნეტის მეშვეობითმოიძიონმათთვის საჭირო
ინფორმაცია.
5-დღე-3-
აქტივობა ჯგუფები კლასს აჩვენებენ მოძიებულ ინფორმაციას.
4
აქტივობა-მოსწავლეები დაახარისხებენ წარმოდგენილ ინფორმაციებს
და შეარჩევენ საჭირო
მასალებს.
5
6- დღე.6- აქტივობა. შთაბეჭდილებების გაზიარება.
საგნებთან-საგნობრივ ჯგუფებთან-ეროვნულ სასწავლო გაგმასთან
კავშირი.
- მოსწავლე ახერხებს ცხოველის, ფრინველის, მცენარის, სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერას. არაცოცხალი ბუნების შესახებ გააზრებულ მსჯელობას და დასაბუთებას თუ რატომაა ესა თუ ის საგანი არაცოცხალი.
- -აგროვებენ მასალებს (ილუსტრაციებს, აკეთებენ ჰერბარიუმს,) გამოფენას და კოლაჟს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა ფირცხალაშვილი.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ingafirckhalashvili@gmail.com
No comments:
Post a Comment