Friday, October 19, 2012

სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება: ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება.

 


პროექტის მთავარი იდეა (თემა)1-2-წინადადებით: მოსწავლეებმა გაარჩიონ ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების საგნები.

პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაეცნობიან, გაიგებენ ცოცხალი საგნების, მათი ზრდა განვითარების გამრავლებას, შეძლებენ მათ განსხვავებას არაცოცხალისაგან.

პროექტის მიზნები: შეძლონ თვისობრივი რაოდენობის-ვიზუალური მასალის შეგროვება. ყოველივეთი მოვაწყოთ ელექტრონული პრეზენტაცია.



მოსწავლეთა ასაკი: 6, 7, 8.

ვადები/ხანგძლივობა: 5-6 დღე.

მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
ჩამოუყალიბდეთ ურთიერთთანაშრომლობის უნარი, იმუშავებენ ჯგუფებში აზრის დასაბუთებით, ჩამოუყალიბდებათ მზრუნველობითი დამოკიდებულება ცოცხლი ორგანიზმების მიმართ.



პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: რვეული, საწერკალამი, ფლომასტერი, ფორმატის ქაღალდები, ფერადი ფანქრები, ფურცლები, წებო.
ტექნიკური მასალა. კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.

პროექტის მსვლელობა. (ძირითადი აქტივობები).
1-დღე.1-აქტივობა. მოსწავლეები ვირჩევთ პროექტის თემას.
2-აქტივობა. კლასს ვყოფ 3 ჯგუფად. ვაძლევ დავალებებს.
1-     ჯგუფი. სახელძღვანელოდან ამოიღონ საჭირო ინფორმაცია, ცოცხალ ბუნებაზე.
2-     2- ჯგუფი. სახელმძღვანელოდან ამოიღონ საჭირო ინფორმაცია არაცოცხალ ბუნებაზე.
3-      ჯგუფი. ინტერნეტის მეშვეობითმოიძიონმათთვის საჭირო ინფორმაცია.
5-დღე-3- აქტივობა ჯგუფები კლასს აჩვენებენ მოძიებულ ინფორმაციას.
4        აქტივობა-მოსწავლეები დაახარისხებენ წარმოდგენილ ინფორმაციებს და შეარჩევენ საჭირო მასალებს.
5        6- დღე.6- აქტივობა. შთაბეჭდილებების გაზიარება.

საგნებთან-საგნობრივ ჯგუფებთან-ეროვნულ სასწავლო გაგმასთან კავშირი.
  • მოსწავლე ახერხებს ცხოველის, ფრინველის, მცენარის, სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერას. არაცოცხალი ბუნების შესახებ გააზრებულ მსჯელობას და დასაბუთებას თუ რატომაა ესა თუ ის საგანი არაცოცხალი.
  • -აგროვებენ მასალებს (ილუსტრაციებს, აკეთებენ ჰერბარიუმს,) გამოფენას და კოლაჟს.


პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა ფირცხალაშვილი.

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ingafirckhalashvili@gmail.com

No comments:

Post a Comment